Wednesday, August 3, 2011

SUMPAH!!! tak sengajaa!!!!

pstt!! pstt!!



saya kan..ada buat salah..hehehehe tapi saya tak sengaja..SUMPAH!!



saya kan...eerrrrr... ish ishh cemana nak cakap ni........................macam ni..




semalam kan, saya dah janji dengan pechal nak masak nasi lemak,sementara tunggu pechal balik bawa santan, saya masak sambal ikan bilis dulu.. memula saya goreng ikan bilis..dah goreng tu letak tepi, pastu tumis la bahan tu.. tengah tumis bahan.. saya nampak ikan bilis tu macam sedap je, so saya makan la.. krupp kruppp rangup!! pastu saya makan lagik..krupp krupp termakan yang hangus hangus sikit..takpela sedap dan rangup.. pastu makan lagik..sambil bawa beberapa ekor ikan tu ke ruang tamu nak tengok tv..masa tu bahan masih gelegak lagik kat dapur.. tetiba tengah syok tv tetiba keluar siaran pasal puasa..OMGGG!!!!! SAYA dah TERMAKAN!!! dah belas belas ekor masuk kat dalam mulut!!!




oh NO!!!!


YA TUHANKU!!
AMPUNKANLAH HAMBA MU YANG LEMAH INI..




AMIN

2 comments:

oih-ieja! said...

nasib ikan bilis ja..kalo nasik putih+kuah kari+ayam goreng Pelita,sapa nk jawab??heheheh ;p

amm said...

adeiii...hana oh hana..