Thursday, August 4, 2011

Kene goreng sampai hangus



seriussss tak tipu.. perot aku kene goreng..tangan siap macam kene demam campak, tang perot tu lagikla tak bley blah.. siap ada itam itam gitu, cam angus angus..

sebabnye..? sebabnye saya ni TEREEEE masak.. lagikla TEREEE masak bila membebel dan dibebel..haihh




TAK PAHAM??





OK camni.. semalam saya nak buka pose makan Pratha dengan kari ayam. masa nak bakar Pratha tu ada la saya letak minyak sikit..minyak Sri Murni 2kg baru beli tengahari tu dengan opismate, Syida, Aida dan Siti Hasnah kat Carrefour Sri Petaling. Sampai ke Pratha yang terakhir..agaknya saya tak prasan yang saya ada letak terlebih minyak kot kat kuali leper..masa tu kuali dengan minyak-minyak pun panaassss.. saya tercampak Pratha tu kat kuali maka terpercikla minyak yang banyak tu keluar dan terkene perot dan tangan saya.. ingatkan takde pape sebab saya pakai baju inner hitam rerupanya masa dah kene tu, menggelupur saya kepedihan.. bukan sikit-sikit ek..ni banyakkk!! kat area pusat ada la parut dalam 3cm ( yg paling besar).. kat tangan ada bekas percikan minyak tu sampai ke lengan..Nangis?? ofkos la saya nangis...sakitt sgtt!! Pechal buat apa? dia beli minyak gamat suh saya letak kat tempat melecur.. patutnya semalam saya pegi jumpa doktor..tapi sebab dah nangis-nangis..rasa ngantuk plak.. so harini saya pergi jumpa doktor..PLUSS!! saya check temperature badan tadi..hrm..saya demam pagi ni, patutla rasa tak sedap badan...rasa pening pun ada.. ni badan ni ada bintik-bintik..dah 3 hari gakla.. tak taula kenapa, betul betul kene campak ke saya ni? ada ke orang kene campak 2 kali?


Harap tak berparut..dah ler perot ni ada bekas kene potong ni dah tambah plak kene lecur..sabar jela..


p/s: Sayang..sorry..


No comments: