Wednesday, June 8, 2011

muka kembang

Nak cerita pasal kembang kembang lagi, tapi kali ni kembang muka pulak.. dari hari ke hari selama 9 bulan ni.. muka ni yang akan berubah ubah..

Ni gambar masa saya kat OT, haaa ketara la sangat muka pucat... mo taknye.. darah banyak keluar.. doktor dok sebuk bege bege kat perot keluarkan Mia, suami sebuk amik gambar... tapi saya suke je masa tu.. kalau bole nak suh dia amik gamba saya banyak banyak.. sila la tengok kulit muka saya... lubang bekas jerawat kembang kembang... bukan setakat idung kembang.. bekas jerawat pun kembang kembang...saba jelaa

Saya perasan kulit saya agak kesat masa mengandung.. pastu ramai tegur warna kulit gelap.. perasaan saya masa tu..?? saya stresssss sekejap!! hahaahhhaha saya kan emo... mula la mengarut ngarut kan.. cakap bukan-bukan kat suami.. bengang dengan suami.. padahal suami tak salah apa pun.. tu gambar before masuk OT.. pakai baju OT tu.. hoh! sempat lagikk
Ni muka syok sendiri masa saya 7 bulan, nampak bibir tu bengkak.. masa tu kan kalau tido..meme air liur selalu keluar... kekadang masa cakap..borak borak pun bole tersembur air liur.. bibir dah bengkak so dah takleh control pengeluaran air liur... hohoho alasan! tu idung tu dah kembang.. tapi selalu gak tersumbat..

MAKA dengan itu, memang sahlah.. idung besa tak bermakna lubang idung kita besa..dan lubang idung besa tak bermakna udara senang masuk idung..peribahasa baru aku cipta sendiri..sekian

No comments: