Wednesday, June 8, 2011

Kembang kembang

Ramai yang cakap masa saya pregnant 5 bulan macam tak pregnant.. ha aaa... perot saya kecik..suspen gak..selalu pikir sampai pening ..ehh betul ke aku ni!! kenapa perot aku kecik..kenapa perot orang lain besar.. orang yang sama bulan dengan aku perot semua besar besar.. huhuhuh siap tanya doktor samada saya ni normal ke tak.. huhuuhu bole?? baju biasa saya boleh pakai sampai berbulan-bulan mengandung..

TAPI bila dah masuk 7bulan lebih, kembang kembang sudah mula nampak.. memula kembang hidung.. pastu kembang muka..pastu nampak mulut plak membengkak..pastu kaki dan tangan.. kaki memang nampak ketara la sebab langsung takleh pakai kasut yang selalu saya pakai tu..


Ada sekali tu pergi kelas antenatal.. boleh suami perli.. 'aihh semangat nampak, siap pakai kasut sukan bagai...' ok fine..!!!!

encik suami....time tu tau tak cemana saya rasa?? saya kecik ati tau..! itu saja kasut yang saya boleh pakai.. takkan saya nak pergi kelas antenatal pakai seliper jepun yang awak belikan kat carrefour tu! takkan baju dah hebat..seluar dah hebat ( taklah hebat mana pun sebenarnya) pastu bawa plak beg hebat..tetibe pakai seliper.. huwaa!!! saya nangis dalam hati tau... teringin gak nak melaram masa ngandung.. teringin gak nak pakai baju cantik cantik masa ngandung.. bestu takkan masa ngandung nak selekeh selekeh.. dahlah badan dah besar.. kembang sana sini.. nak jalan susah.. dahla time tu emo.. lagikla kita emo..huuuuuu

ok dah dah.. jap lagi ada yang emo lagi..
so ok.. ni ada gambar tangan dan kaki saya yang kembang kembang.. nanti-nantila ek tunjuk muka plak... ni tak habis emo ni.. huhuhhuhuu bole??

No comments: