Tuesday, April 9, 2013

BALI ohhhh BALI

3 tahun sudah saya ada la kan beli tiket "now everyone can fly" untuk 2 orang ke Bali.. atas sebab-sebab kandungan masa tu dah 6 bulan, ramai yang nasihatkan supaya saya tangguhkan dulu percutian ala-ala pengantin baru ke Bali. Yela kan.. masa book tu manala saya tahu saya akan termengandung masa tu huhuhuuh tapi sebab Pechal janji nak bawa saya ke sana SUATU hari nanti, maka saya pun menunggu dengan penuh harapan.. * sambil buat muka comel kat Pechal.
2 tahun sudah.. saya beli lagi tiket kapal terbang ke BALI, sebab beli? pertama... sebab tiket free yeyyy!!! kedua, saya macam tetiba excited dengar cerita orang yang dah sampai sana, cantikla.. enjoy la bla bla bla... sooooo over masa tu, dah sampai berangan-angan dah feeling feeling romnatic. TAPI.. cik Mia masa tu masih kecik lagik.. so bantut kan jela dulu..
Tahun ni?? Saya tak beli dah tiket free ke Bali.. sebab nye saya macam redha je kot.. mengade kan kan.. TAPI Pechal dah janji nak bawa kami ( kami is saya dan mia) ke Bali.. tapi lepas raya katanya..hu hu huuuuu macam nak lompat-lompat seronok.. epp epppp jgn over excited cik Hana.. nanti kalau tak jadik, frust tonggeng tonggeng lagik.. huhuhuhh
Ok dah tu jek.. dah start malas menaip.. bye!