Sunday, January 22, 2012

Achik Amie Kawen....dgn Auntie Fara.

Karangan lepas gambar gambar ni ( sebab saya pemalas nak edit)


Kat Masjid Arau, Perlis
Rasa nya borang nikah kot heeee
aarghhh stressss!! ada dua ketul sebuk kat belakang... (seee!! seee!! ai pakai baju nikah ai tauuu)
Mia, saya( pakai baju nikah...motif nak bagitahu tu baju nikah kenapa ek?? ;p), Alin, Akiff, Ela dan bunge..
Ni la satu satu nye adik ipar pompuan saya...terbaekkkkk!!
Amik gamba gembira gembira..
Motip buat ayat skima..sila baca..
Pada tahun lepas..bulan 12 bape haribulan gua tak ingat..maka berkawen la adik lelaki seketul saya dengan gadis pilihan nye, dari encik ke encik.. yelakan..kalau pompuan dari cik ke puan..bes tu kalau lelaki dari encik ke encik la kan, so lelaki kalau nak kelentong dia bujang pun pompuan percaya.. tapi para wanita sekelian..sila la jangan terpedaya yek dgn lelaki sedemikian, sila check paras perot nye, adekah benar bujang atau sebalik nye.. kalau bujur kedepan macam orang mengandung..SAH!!!! dia adelah bapa kepada beberapa orang anak hehehehe
Okey..back to story, adik saya si ami tu dah kawen dengan awek dia dari utara..merupakan junior junior junior saya dan mr. Pechal yang tak penah kenal belaja di Kolej Matrikulasi Perlis, heloww...ai 1st batch taw kat KMP tu!! u yang batch keberapa? akad nikah kat Masjid Arau dengan berwalikan bapa si pengantin perempuan dan sekali lafaz adik saya dengan rasminya dah jadik suami orang.. pakaian pengantin masa nikahnye adelah warna kuning diraja, dan masa bersandingnye adelah keesokkan harinya pengantin pakai baju warna purple.. saya dan Pechal amik kesempatan pakai balik baju nikah kitorang..keh keh keh over tau!! memula nak sarung baju tu suspen gakla kan.. kot la tak muat ke kan..maklum la dah gelebeh gelebeh, tetiba rasa cam nak lompat lompat happy sangat sebab baju nikah masih bole dipakai..yehhhhh!!!!!
Untuk adik ipar baru saya, Puan Farah.. Selamat Datang ke keluarga kami..kami menerima anda dengan hati terbuka dan senang hati.. jaga adik saya yang degil dan keras kepala series gile kepala angin kus kus tu dengan baik.. memangla dia tu ada degil, keras kepala dan kepala angin kus kus tapi dia juga ada hati yang baik, sopan santun dan berbudi bahasa... Walopun dia selalu kata dia ensem..saya dan adik adik lain meng'iya'kan saja..Ucapan untuk Ami..walopun Ami ensem sila la jadila suami yang bertanggungjawab dan penyayang di mata isteri. Sekian.
......errrrrrrrrrrrrrr motip letak gamba nikah sendirik ni?? ( nak tayang baju nikah..heheheeh)