Saturday, October 29, 2011

Kami bawa Mia pegi Cameron Highland..bessss!!

Last week saya bawa Mia pegi Cameron Highlands dengan abah mak dan adik-adik.. yelakan..kata adik beradik ramai so dah makin susah nak berkumpul, jadi saya amik inisiatif untuk kumpulkan adik-beradik saya kat sana.. lagipun bulan 12 ni adik bujang saya dah nak kawen.. sementara tinggal saki baki bujang ni..saya ajakla dia pegi sana..kunun release kan tension dia la..hehehe

Kitorang menginap kat TM Resort amik 2 apartment, 1 apartment ada 2 bilik.. murah pun murah..saya guna encik suami punya staff rate.

cik Mia kita ni actually dia dah penah pegi Cameron Highland dulu..tapi dalam perot laa hehehe sebabnya takut mak dia kempunan kan.. kata tiket pegi Bali dah beli tapi tak kesampaian nak pegi sana.. sebabnye mengandung kan cik Mia lerr

masa sampai kat sana cuak gakla sebab tempat tu sejuk..takut je cik Mia ni tak tahan sejuk dantakut gak kalo kalo dia akan demam...Alhamdulillah kuat betul antibodi badan dia..dia tak demam tapi bapak dia yang macam nak demam.. kat sana, saya sapukan minyak cap limau tu kat tapak kaki cik Mia dan saya sarungkan stokin dua pasang kat kaki dia..nasibla kan ko nak..dapat mak yang suka anak dia peluh peluh.. tapi yelaa cik Mia ni kan.. kitorang tido verpelukan kesejukan tapi yang si anak ni bole plak berpeluh peluh.. hehehetapi dia ok jek.. lagi dia nak dekat dgn aku masa tido adelaa..siap nak cium ketiak lagik..haihh anak anak....

Kitorang pegi Strawberry Farm..rasa nak plucking lagik buah tu..besss pastu kan dengan hanya RM3,korang akan dapat minum pureeee strawberry juice yang manis, yang lazat, yang OMG!! seriuss pitam besss!!!!

Ok..ni ada gambar gambar Mia masa kat sana..sila la tengok ek..

errr gambar agak kelam kabut..sorila ek..korang tengok ajela.. aku malas nak mencanggih canggih kan nye.


tuan-tuan dan puan-puan..kenalkan..ni strawberry
ini adelah Paklong dengan dua orang budak, akiff seboleh boleh nak Paklong dukung dia


cubaan makan..eipp!! dah baso ke blum?


kat Strawberry Farm
Setengah kilo RM20..mahal meme la mahal tapi puas hatila..kita pilih sendirik.. masam pun sendiri..but heloww ai sudah pandai pilih strawberry yg manis tau...hehehehe pastu yang makan tak kira dengan yang timbang, bukan salah kitorang tau tapi Bangla tu yg suruh kitorang rasa..kitorang inesen..Bangla tu nak tunjuk betapa handalnye dia pilih strawberry yang manis.. ehehehee



ikut sapalaa ketap bibir tu
hasil petikan cik Mia...caye..???

kami di ladang BOH...ada umphh!!

hoh..tak kenal..cemna bole masuk dalam kamera ni
makan stimboat sampai pengsan..seriuss kenyangg



kat Brinchang...tunggu mak beli pokok bunga