Thursday, September 22, 2011

Gulp!!

Encik Pechal 2-3 bulan lepas ada pergi satu event yang kene buka buka booth kat mana ntah aku pun dah lupa.. salah satu agensi kerajaan yang diberi nama 'M' join sekali..ngam ngam sebelah booth TM ( tempat Pechal keje)..
Dia cerita kat aku yang dia ada jumpa satu mamat CW ni, muka dia cam familiar katanya so dia pun ajakla mamat ni borak-borak.. dah tukar tukar business card dah gossip isu isu semasa..dah gelak gelak tetiba terbukala cerita ni..

ni dia yang citer ek bukan aku tauu.. beh kurang dialog nye macam ni la.. aku belasah jekk


CW: macam familiar la ko ni, ko budak matrikulasi **** ke?

Pechal: yupp, ko pun belajar sana la ek,

CW: Ha aa.. lepas tu aku sambung belajar kat UMS Labuan

Pechal: Ooo.. maknanya ko kenal lah budak budak batch aku, Zack ko kenal?

CW: kenal

Pechal: Az ko kenal:

CW: mestila kenal..pompuan HOT tu..

dan beberapa la nama orang yang dia sebut..tiba tiba

Pechal: Hana ko kenal?

CW: Hana? Suhana Zakaria? ( Pechal angguk) Dia tu gefren tak jadik aku masa kat U dulu..

Pechal: Oooo Hana ek..Hana tu orang rumah aku.

CW: ( terdiam)



..................... aku speechless................................

No comments: