Saturday, November 26, 2011

haaaaaaaaaa... bole??



LAMAAAAA tak berblog ni, maklum laaa pemalas.. heee memang pemalas, kenapa malas? tahla..pemalas la pemalas pemalas pemalas...ok dah dah



Last week adelah hari jadi encik suami yang ke 29tahun, yeee..dia adelah beze beberapa bulan muda dari saya yek.. tapi bukan beze tahun ekk,



Untuk encik Pechal, HEPI BESDAY bebeh.. semoga diberikan kesihatan yang baik, murah rezeki dan jadi seorang bapa dan suami yang penyayang sampai bila bila..hehehee lebiu la!!!



Apa yang saya buat sempena hari lahir dia?? HAAAAAAAAAAAAA... takdelah bes sangat pun tapi ianya ikhlas dari saya ;p ;p Saya ajak lunch dim sum kat Seri Pacific Hotel yang dulu namanye Pan Pacific Hotel, pastu saya ajak dia pergi shopping apa-apa kat The Garden.. kunun kunun nak merasa shopping kat tempat orang kayala kan.. hehehe dapatla dia beli barang-barang yang dia nak.. dan sebelum tu, saya minta bos saya buat kan kek ala-ala secret recipe ( gile!! adeke suh bos buatkan kek..) sedap dan murah.. Saya nak buat surprise kek kat encik Pechal tapi dah tak surprise..sebabnye... saya amik kek kat rumah bos saya tengahari sabtu ( besday suami hari ahad) pastu saya bawa balik rumah, saya terkejut beruk tengok encik Pechal yang buka pintu, dia bole plak sengih sengih tanya sapa punye kek masa saya letak kek kat peti sejuk; hampeh betul!! saya cakapla yang kek tu untuk dia dan saya suh dia buat buat tido jam 12.00am nanti sebab saya nak buat surprise..bole..??


apa apa je la kan.. haihhhh..