Wednesday, April 18, 2012

30 an @ 3 seriess??

Nombor apa tu?? apa motip letak no 30?? adekah no ituw bes?? Nak kata saya ni dah umo 30 tahun..belum lagik.. masih lagik sweet 28.. ( taknak ngaku lagik tu!!)
Neway.. gambar di bawah adalah hadiah harijadi untuk isteri yang dah berumur 28 tahun ( plus 2 tahun) yang dihantar oleh suami melalui agent penjual bunga online yang bertauliah ( yg pasti bukan blooming.com)...owhhh!! suami masih lagik "sooo sweettttt!!" dan isterinye itu rasa terharu dan happy sampai nak lompat-lompat..!! yeyy!!

Hadiah apa dapat selain dari seperti dibawah?? adalah handphone ye tuan-tuan dan puan-puan.. dah bagi sebulan awal dari besday isteri.. handphone apa? handphone yang bole ber chit chat.. yang boleh ber'wassap', yang bole tengok internet, tweettt, fesbuk dan paling penting boleh buka email ofis..tapi maaf ye boss, walopun ada handphone ini..saya takkan setup email ituw.. tunggula bila hati ini dah bersedia..cewahhh!!

Ok... Happy Birthday untuk diri sendiri... Semoga dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik dan bahagia bersama suami dan keluarga..

Suami- AILAPYU LAAA...!!



p/s** lupa plak.. sebenarnya ada 1 lagi kek yg suami bagi.. tapi takleh kira sebab dia wish hepi besday masa isteri tengah tido ( pukul 12am, mata isteri dah takleh buka).. isteri tiup lilin sambil tido, isteri makan kek masa tido so tak tau rasa sedap ke tak..huhuh neway..isteri cakap tenkiuu suami.. ailapyu vely strong ler..